DEL EN VIDEO
#GRILSTADFAMILIA
Frist for deltakelse er 30.september
VINN 100.000,-
... og få bedre betalt enn influenserne
Klikk på boblene for å spille av video
Nå har du, eller kanskje tante Gerda, sjansen til å vinne 100k for å poste en video i sosiale medier
Vi i Grilstad har troen på at det finnes utrolig mange flinke innholdsskapere i landet vårt. Vi tror også at en ikke trenger å være en kjent influenser for å lage noe kult. I forbindelse med lanseringen av vår nye salami, Familia, gir vi nå hvem som helst muligheten til å vinne 100.000kr for en video i sosiale medier. Tar du utfordringen?
Slik deltar du
Publiser en hjemmesnekret video på Instagram, Facebook, LinkedIn eller TikTok, og #GrilstadFamilia.
Winner, winner, influencer dinner?
Følg med, flere gode premier lanseres igjennom perioden.
Slik gjør du det
Ingen rakettforskning, vi holder det enkelt, men husk å les igjennom reglene under for å ha sjansen til å vinne.
Format
Du må legge ut en video, eller noe annet kult for å delta. Bruk gjerne smarttelefonen din til å lage innholdet.
#Hashtag
Deltakelse registreres ved å legge på en hashtag: #GrilstadFamilia. På den måten finner vi enkelt bidraget ditt.
Hva som må med
Lag en kreativ post som reklame for den nye salamien Familia. Det kan gjerne være en oppskrift med salamien, en dans til Familia-sangen, eller noe helt annet! Du bestemmer. Husk å merke med "reklame".
Lyd og musikk
Bruk gjerne Familias egen sang "Slam Dunk - Familia (feat. Grilstad) som lyd i videoen. Enten i bakgrunnen mens du snakker, eller som "eneste" lyd.
Hvor du skal poste
Du kan velge selv hvor du poster. Det kan være Instagram, Facebook, TikTok - eller kanskje du foretrekker LinkedIn?
Ikke glem Familia
Det viktigste er å være kreativ, men ikke glem Familia. På en eller annen måte bør salamien være tema eller være med i innholdet.
Do this 🤩
Under finner du noen punkter som kan øke sjansene dine for å vinne.
Vær kreativ
Det er klart at en kreativ vri vil lønne seg. Tenk gjerne utenfor boksen og finn på noe gøy!
#Reklame
Selv om du kanskje ikke er en influenser, så skal jo videoen handle om et produkt fra en bedrift. Merk derfor posten med "Reklame".
Klipp fornuftig
Forholdsvis korte videoer, som er godt klippet, funker fjell! Et tips er å bruke redigeringsmulighetene på Snap, Instagram eller TikTok.
Godt lys
Videoen blir mye finere hvis den er filmet i godt lys. Sørg for dagslys, eller godt innelys, og stå slik at lyset treffer deg og ikke kamera.
Bruk mobilen
Det trengs ikke et fancy kamera. En smarttelefon duger! Husk å filme stående/vertikalt, og ikke vend telefonen som en boomer.
Go team
Lite gira på å ta rampelyset alene? Lag gjerne videoen sammen med noen andre, enten det er familie eller venner.
Åpen konto
Husk at du må ha åpen konto på f.eks Instagram for at vi skal få til å se innlegget ditt. Med privat konto vil ikke hashtaggen registreres.
Hvordan velger vi vinneren?
Målet med kampanjen er at flest mulig skal få øynene opp for hvor digg den nye salamien Familia er. Den mest kreative, fristende, interessante, morsomme eller engasjerende posten som bidrar til dette vil stikke av med premien på 100.000kr. Hvor mange likes, delinger etc. du får er ikke avgjørende.
Juryen består av Petter Haga (aka Slam Dunk) og Emil Iversen, i samarbeid med markedsavdelingen hos Grilstad.
Alle bidrag blir gått igjennom, og de som vinner, får en melding av Grilstad i sosiale medier. Vinneren blir kåret i starten av oktober.
NB! Hvis du får melding, dobbeltsjekk at det er fra oss og ikke scam.
Don't do this 😱
Vi er fan av Kardemommeloven, og tenker at så lenge du er grei og snill, så kan du gjøre som du vil! MEN, vi har nulltoleranse for alle bidrag som inneholder for eksempel lovbrudd, mobbing, stygt språk, diskriminering eller nakenhet. Du skjønner greia.